Структура та органи управління закладу освіти

 

 

Перекопівський ліцей – заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

Андріяшівської сільської ради Роменського району Сумської області (код ЄДРПОУ 23999288) знаходиться у комунальній власності Андріяшівської сільської ради Роменського району Сумської області. Орган управління - відділ освіти, молоді та спорту, культури, у справах дітей виконавчого комітету Андріяшівської сільської ради Роменського району Сумської області.

Керівництво ліцеєм здійснює директор, повноваження якого визначаються Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», Статутом ліцею та трудовим договором.

Керівник ліцею здійснює безпосереднє управління закладом і несе відповідальність за освітню, фінансово-господарську та іншу діяльність Ліцею. Керівник є представником Ліцею у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами і діє без довіреності в межах своїх повноважень.

  Органами колегіального управління ліцею є конференція, рада ліцею, педагогічна рада, нарада при директорі. Їх діяльність координується залежно від потреб колективу і завдань ліцею.
  
        Конференція (загальні збори) є вищим колегіальним органом громадського самоврядування ліцею. Делегатів конференції з правом голосу обирають збори учнів II ступеня, збори вчителів та інших працівників, збори батьків і представників громадськості в однаковій кількості від кожної категорії. Конференція затверджує статут, вносить корективи, розробляє напрями розвитку гімназії, підвищення ефективності навчально-виховного процесу, здійснює пошуки додаткового фінансування, зміцнення матеріально-технічної бази. За необхідності створює тимчасові, постійні комісії з різних напрямів діяльності гімназії, визначає їх повноваження. Скликається батьківським комітетом ліцею один раз на рік.

У закладі освіти діє рада Ліцею, яка сприяє вирішенню перспективних завдань його розвитку, залученню фінансових ресурсів для забезпечення його діяльності з основних напрямів розвитку і здійсненню контролю за їх використанням, ефективній взаємодії закладу освіти з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, науковою громадськістю, громадськими організаціями, юридичними та фізичними особами. До складу ради Ліцею входять здобувачі освіти, працівники цього Ліцею, батьки та представники громадськості.

Основним колегіальним органом управління Ліцею є педагогічна рада. Директор Ліцею є головою педагогічної ради. Усі педагогічні працівники Ліцею беруть участь у засіданнях педагогічної ради.

Засідання педагогічної ради проводяться у міру потреби, але не менш як чотири рази на рік.

У закладі освіти  діють органи громадського самоврядування учнів (учнівський комітет ліцею (класу), учителів (профспілковий комітет), батьків(батьківський комітет закладу освіти), повноваження яких визначає статут ліцею. Вони є дієвим засобом формування громадської думки, сприяють діалогізації взаємин з адміністрацією.

Адміністрація закладу освіти погоджує з профспілковим комітетом штатний розклад, навчальне навантаження, умови праці персоналу, укладає угоди про охорону праці, повідомляє про скорочення робочих місць (не менш ніж за три місяці).